Užmiršti, kada tiksliai tau atsiskaitymai ar „Deadline'ai“

Žinoma, kaip gali gauti gerą pažymį iš atsiskaitymo, jei jį tiesiog užmiršai? Metas padėti šiam blogam įpročiui tašką. -Įsigyk kalendorių visiems darbams susirašyti. Tokiu būdu neužmirši, kada laukia kontrolinis darbas, kada turi užpildyti dokumentus ar nusipirkti reikalingus daiktus. Įsigyk širdžiai mielą užrašinę, kurią visuomet turėk rankinėje ar kuprinėje, o padarytus darbus išbrauk - taip matysi progresą ir net mažiausia užduotis neliks užmiršta. -Prašyk priminti. Be ko niekaip negali pabusti? Žinoma, be žadintuvo. Todėl įprask ir savo darbams „žadintuvus“ nustatyti. Beveik visi mobilieji ir išmanieji telefonai turi priminimų funkciją, išnaudok ją svarbiems darbams pasižymėti. Taip galėsi būti rami, kad svarbus darbas „neišgaruos“ tau iš galvos. -Jeigu nuolat užmiršti padaryti namų darbus, tau pagelbės maža gudrybė. Peržvelk rytojaus pamokų tvarkaraštį ir paklausk savęs, ką kiekvienai pamokai turėjai pasiruošti. Taip išjudinsi savo atmintį ir prisiminsi, ką tau reikėjo padaryti!

Tavo kambaryje dėl netvarkos nebeįmanoma mokytis

Tavo drabužiai iš spintos persikėlė „gyventi“ ant grindų, prie lovos įsikūrė keletas neplautų puodelių, o po lova bijai žiūrėti, nes ten apsigyveno pamestos kojinės ir dulkių debesis... Kaip įmanoma tokioje aplinkoje mokytis?! -Pirmiausia, skirk pusę valandos ir pagaliau susitvarkyk kambarį. Taip, žinome, kad dėl mokslų ir kitų užsiėmimų tikrai neturi laiko tokiems niekams kaip kambarių tvarkymas, tačiau prisipažink, kiek laiko per parą praleidi tiesiog abejingai skaitydama naujas „Facebook“ žinutes? Pasidaryk kambaryje „generalinę“ tvarką - iškart bus lengviau. -Rask tinkamą vietą mokymuisi. Lovos rinktis nepatariame, nes tavo pasąmonė sieja ją su miego ir poilsio vieta, todėl informaciją bus daug sunkiau įsisavinti. Geriausia - gerai apšviestas tvarkingas stalas su patogia kėde. -Atmink, kad kambaryje nuolat turi palaikyti tvarką. Nejaugi norėsis tvarkyti šalia kalno skalbinių ar stirtos neplautų indų? Palaikyti tvarkai kasdien tereikia 5 minučių, tačiau jei apleisi savo kampelį, jam sutvarkyti prireiks daug daugiau laiko.

Nuolat pameti tau reikalingus daiktus

Ant kažkokio lapelio užsirašei svarbią informaciją, kažkur kompiuteryje išsaugojai savaitę rašytą rašinį, o knyga, iš kurios turėjai mokytis atsiskaitymui kažkur pradingo. Skamba pažįstamai? Metas įvesti šiek tiek tvarkos į tavo gyvenimą.

- Suskirstyk knygas, užrašus ir kitą reikalingą informaciją pagal pamokas arba paskaitas. Matematika - su matematika, užsienio kalba - su užsienio kalba ir t.t. Įprask šiuos daiktus laikyti kartu ir tam tikrose vietose. Gali savo lentyną arba stalčius suskirstyk skyreliais.

- Išmok kaupti archyvą. Neišmesk mokytojo ar dėstytojų duotų santraukų, geriau įsigyk aplanką - akordeoną, į kurio skirtingus skyrelius susidėsi atitinkamą informaciją. Patikėk, kai reikės ruoštis rimtiems atsiskaitymams, bus labai ramu turėti visą kada nors išmoktą informaciją vienoje vietoje.

- Laikykis taisyklių. Jei jau ėmeisi savo mokslo priemonių sistemizavimo, atmink, kad tvarką turėsi palaikyti nuolat. Įprask kiekvieną paimtą daiktą padėti atgal į jam skirtą vietą, taip nereikės vėliau sukti galvos mąstant, kurgi nukišai tą svarbiąją formulių santrauką.

Nesugebi perskaityti savo pačios rašysenos

Pamokoje ar paskaitoje įnirtingai konspektavai, o parėjusi namo niekaip nesugebi savo rašysenos įskaityti? Ką gi, teks tą patį darbą daryti dar kartelį. Arba išmokti rašyti įskaitomai! -Rašyk greitai, bet įskaitomai. Kai turėsi laiko, pasitreniruok rašyti greitai, tačiau įskaitomai. Nesistenk rašyti greičiau, nei įprastai, nes taip tik padidinsi riziką vėliau nesugebėti perskaityti savo pačios rašyto teksto. Niekas nereikalauja tavęs rašyti dailyraščiu, tačiau rašyk taip, kad nereikėtų spėlioti, ką vienas ar kitas brūkšnelis reiškia. -Spalvų galia. Būtinai įsigyk spalvotą markerį arba gelinių rašiklių. Pačią svarbiausią informaciją žymėk raudona spalva, o esmines santraukas - žalia. Taip kartojantis medžiagą nebereikės švaistyti laiko skaitant ilgus tekstus.

Piknaudžiauji energetiniai gėrimais bei numoji ranka į miego svarbą

Būk atsargi su aktyvumą sukeliančiais gėrimais. Tai ne visuomet išeina į naudą, atrodytų keista, bet kava bei energetiniai gėrimai kai kuriuos veikia atvirkščiai – sukelia mieguistumą, o jų padauginus ima svaigti galva, drebėti rankos, darosi sunku susikaupti. Tau to tikrai nereikia!

Atmink, jog prasti pažymiai gali grėsti ir dėl pervargimo. Kaip gausi puikius balus, jei nuolatos jausiesi mieguista bei pavargusi? Mokslininkai teigia: „Normaliam miegui reikia 8 valandų“. Na, bet juk kiekvienam skirtingai, svarbiausia kiekvieną kart neužsisėdėti naktimis, tam kad kitą dieną jaustumeisi žvali bei energinga, pasiruošusi priimti naują, iššūkių kupiną dieną!