Todėl patartina juos retkarčiais (2-3 kartus per mėnesį) pakeisti pusryčiais ar vakariene, arba keletą dienų per savaitę gerti priešpiečiams, pavakariams. Tad šiandien jums pristatau keletą receptų, kuriais galėsite paskaninti savo dienas.

Pradėsiu nuo pagrindinių žingsnių, kaip pasigaminti tobulą smutį:

1 žingsnis. Pirmiau į kokteilinės (plaktuvo) indą sudėkite šaldytus ingredientus (pvz. vaisius, daržoves, ledo kubelius). Tuomet dėkite kitus sausus ingredientus – chia sėklas, avokadą, riešutų sviestą ir pnš.

2 žingsnis. Pripildykite indą skystais ingredientais – vandeniu, migdolų pienu, kokosų vandeniu. Plakite, kol taps lygus, kreminės struktūros.

3 žingsnis. Kai viskas bus baigta, galite pridėti skaldytų riešutų, sezamo, chia sėklų, ar tai, ką Jūs mėgstate. Pagamintą smutį gerkite kol jis šaltas.

Šie smučiai yra naudingi dėl keleto ingredientų: braškės teigiamai veikia medžiagų apykaitą, reguliuoja cukraus kiekį kraujyje ir turi vieną paslėptą medžiagą, apie kurią net nebūtume pagalvojusios – Omega - 3 riebalų rūgštis! Lapinis kopūstas – priturtintas vitaminu A ir C prisideda prie imuninės sistemos gerinimo. Imbieras – dėl antioksidacinių savybių ir cukraus kiekio kraujyje reguliavimo. Maka (peruvinė pipirinė) – praturtinta vitaminu B, C ir E, kalciu, geležimi ir magniu padeda esant nuotaikų svyravimams, moterų sveikatai, energijai ir odai. Ne tik skanu, bet ir naudinga!

Skanaus, tik nepamirškite – nepiktnaudžiaukite jais!

Norinčius daugiau paskaityti apie sportą, sveiką gyvenseną, kviečiu apsilankyti mano tinklaraštyje https://rimabaltkojyte.wordpress.com

Bananų ir braškių smutis (476 kcal)

Bananų ir braškių kokteilis
Foto: Shutterstock


Reikės: 1 puodelio braškių,

½ banano,

¼ puodelio dribsnių,

2 šaukštų riešutų,

1 puodelio graikiško jogurto,

1 arbatinio šaukštelio chia sėklų.

Prisijunkite arba diskutuokite anonimiškai
Jūs esate prisijungęs. Diskutuoti anonimiškai.
Diskutuoti anonimiškai arba prisijungti
Skelbti
Diskutuokite